losse tandartsverzekering

• Maisy

Vandaag heb ik De Friesland weer gebeld over de tandartsverzekering. Het klopt dat je een algemeen aanmeldingsformulier krijgt, als je alleen een tandartsverzekering wil. Vul alleen de persoonsgegevens in en kruis tandartsverzekering aan en klaar! Het formulier was er binnen 24 uur en ook de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed nl. ?4,95 (vergoeding 80% tot ?250,-), ?7,50( vergoeding 80% tot ?500) en ?13,50(vergoeding tot ?1000,-)

• PeepPeep

Bedankt voor de info!

• Lucy

Bij de 13,50 zitten ook techniekkosten in, heb ik begrepen! Erg handig!

Dus het zit dan echt zo dat je ergens anders de Basisverzekering mag afsluiten terwijl je dan bij De Friesland een tandartsverzekering hebt lopen?

Iemand dit al geregeld en ervaring mee?

• Maisy

Ik heb 'em aangevraagd, de meneer aan de telefoon zei dat het geen probleem was, dus ga ik voor het gemak maar even vanuit dat dat waar is. wat ik niet zeker weet is of ze nog met vragen komen, verklaring van de tandarts o.i.d. Je kunt niet via internet alleen de tandarts verzekering aanvragen, je moet bellen om een papieren aanmeldingsformulier.

• Victor

ik heb bevestiging per mail ontvangen

en ook de polis al thuis zonder verdere vragen of keuring !!

• Joop

Inderdaad. Voor de duurste variant is er vanaf 1 mei wel een keuring nodig, maar voor die datum absoluut geen keuring!

• Lucy

Jepeeeeee, dat is eens goed nieuws. De Friesland maakt het ons in deze moeilijke tijden toch nog eens wat makkelijker! ;)

• Maisy

Nou, hartstikke goed, maar ik heb ondertussen 5 nieuwe klanten voor ze geworven (voor de hele verzekering, ook de basis en aanvullende verzekering), ook wel slim dat ze dit doen. Bij Agis, waar iedereen eerst was, gaan alleen mensen weg hoorde ik ook al van de verzekeringen-meneer, het kaf gaat zich zo wel een beetje meer van het koren scheiden. Toch nog een klein pluspunt van het foute zorgstelsel-plan!