te duuur

• joooon

hoi

ik heb een probleemje ik kan mijn verzekering niet betalen ik heb cz en ik moet 105 euro betalen per maand

ik heb geen werk geen inkomen niks

dus ben van plan om die te laten stopen is het makkelijk om die verzekering te stopen en niet meer te betalen? ik weet dat het niet verstandig is zonder verzekering maar toch

gr

• Simon Kabelfoon

Opzeggen is geen probleem, maar helemaal niets regelen gaat ook niet goed.

U dient uiterlijk 1 mei a.s. verzekerd te zijn (met terugwerkende kracht tot 01-01-2006.

Is dit niet gebeurt, dan zal u een administratieve boete worden opgelegd die de te betalen premie ver overtreft en dan bent u nog verder van huis.

Misschien kunt u overwegen om dan alleen de basisverzekering te regelen (desnoods met een hoog eigen risico van maximaal € 500,==) en dan vooral hopen dat u geen of nagenoeg geen medische kosten maakt.

Zorgtoeslag al aangevraagd??

• maria

Waar leeft u dan van als u geen werk en geen inkomen hebt?

Maria

• theo

Uwilt uw verzekering laten stoppen maar die oude moest u toch ook betalen uit eigen beurs, als u geen werk en inkomen heeft ????Nu krijgt u toch in ieder geval de maximale compensatie uitbetaald.????

WAT BETEKEND c.z. ?????

• PeepPeep

CZ is één van de zorgverzekeraars. www.cz.nl dus.

• PeepPeep

Een uitkering is ook inkomen.

• adwoa

Heeft cz jou wel gewoon geaccepteerd dan ondanks dat je geen inkomsten heb. Dat is juist mijn probleem. Ik wil wel betalen als ik maar verzekerd ben maar ik heb juist problemen om een verzekering te vinden daar ik geen inkomsten heb en er dus geen sociale lasten worden afgedragen.

• PeepPeep

Adwoa zie: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1821&i=2000&t=1919

Hans