verzekerd bij 2 verschillende verzekeraars

• Lucy

Is het mogelijk om de Basisverzekering bij één verzekeraar af te sluiten en een Tandarts aanvullende verzekering bij een andere verzekeraar te regelen?

Ik ziet nu met mijn basisverzekering bij Unive en zag een aantrekkelijke tandartsverzekering bij De Friesland…….

• theo

Ik lees net dat als de basis niet bij de Friesland is ,dat dan de aanvullende tandpolis pas na keuring is .Dus vraag hioer wel even goed naar,als je een minder goed gebit hebt.

• PeepPeep

Ik begreep dat het bij De Friesland inderdaad zou kunnen (als 1 van de weinigen, meestal is het combie AV en tandarts alleen mogelijk) maar ik denk dat een telefoontje hierin alle helderheid kan en zal brengen.

• Maisy

Ze zeiden dat het kon, maar sturen een aanmeldingsformulier voor de basisverzekering. Ik ga ze maandag nog even bellen. Het was er wel heel snel, gelijk de volgende dag, dus weer punten voor De Friesland ! ;-)

• PeepPeep

:-)

• Lucy

thanks voor de info! ga manadag ook even bellen…. lijkt mij een prima verzekering te zijn , De Friesland….

• roosje

Tot 1 mei acceptatie zonder voorwaarden bij friesland tandartsverzekering

• Joop

Inderdaad tot 1 mei zonder keuring acceptatie bij de Friesland.

Het formulier is WEL goed, je kunt er namelijk alle kanten mee op.

Vul bij de basisverzekering NIETS in, dus OOK geen begindatum. Doe datzelfde bij de aanvullende verzekering, alleen bij de tandverzekering kies je welke je wilt en vult bij de datum 1-1-2006 in. Maak voor alle veiligheid een kopie voor je hem instuurt, maar zo werkt het dus wel!