open collectiviteit Trias

• PeepPeep

Bedankt voor uw belangstelling voor ons product en hieronder zal ik uw vragen beantwoorden.

Op de vraag dat u nog geen “Stichting Veltman Excellent” kunt vinden kunnen wij u mededelen dat dat klopt. Vanmiddag wordt de akte getekend bij Notaris Steenhuis te Urk. Aanmelding van de stichting zal dan verder verzorgd worden door de notaris.

De stichting is in het leven geroepen voor belangen behartiging van de leden m.b.t. de zorgverzekering die via Avero Achmea gesloten wordt. Voor de rest zal de incasso geschieden door Assurantiekantoor Veltman.

Assurantiekantoor Veltman is ook verantwoordelijk voor de afdracht van de premie aan Avero Achmea.

Op uw vraag dat wij niet worden genoemd door Avero Achmea als erkend adviseur op het gebied van zorgverzekeringen kunnen wij u mededelen dat wij nog niet genoemd worden bij de tussenpersonen, omdat zij dit uitsluitend op uitdrukkelijk verzoek van de tussenpersoon zelf doen. Wij hebben hen verzocht hun site aan te passen en verwachten dus zeer binnenkort daar vermeld te staan. Wij zijn bij Avero bekend onder nummer 98207.

Wij zijn een onafhankelijk tussenpersoon en hebben voor de zorg gekozen voor Avero Achmea omdat zij het beste aansluiten bij onze Visie, welke uitgebreid wordt belicht onze site.

Wij hopen uw vragen zo naar tevredenheid te hebben beantwoord. Mocht u nog meer vragen hebben, dan zijn wij gaarne bereid die te beantwoorden.

Hans

• PeepPeep

PeepPeep schreef:

>

> Voor de rest zal de incasso

> geschieden door Assurantiekantoor Veltman.

> Assurantiekantoor Veltman is ook verantwoordelijk voor de

> afdracht van de premie aan Avero Achmea.

Is het goed als ik hieruit kan afleiden dat Assurantiekantoor Veltman - mede op grond van de erkenningen (A-inschrijving bij RAIA enz.) - een betrouwbare partner is en dat ik erop kan vertrouwen dat de afhandeling en afdrachten in vertrouwde handen zijn?

Hans

• Simon Kabelfoon

Zo goed als men maar kan garanderen.

't Lijkt me een serieus bedrijf dat niet uit is op een “quick-win”.

• PeepPeep

Yep, dit zit wel snor. Ik heb er vertrouwen in, mede ook n.a.v. een reactie op een kleine vraag van mij:

M.b.t. de stichting kan ik u het waarschijnlijk als volgt het duidelijkst uitleggen. U wordt gratis lid van onze stichting en d.m.v. deze stichting kunnen wij u als assurantiekantoor Veltman een collectiviteitskorting aanbieden. U kunt de stichting vergelijken met een werkgeverscollectiviteit, maar dan voor leden van de stichting. De werkgever staat n.l. ook buiten de incasso en toch kun je via hem een collectiviteitskorting krijgen. De premiebetaling geschiedt net als normaal aan ons kantoor (wij bestaan 70 jaar en zijn ook al 70 jaar incasserend tussenpersoon) en dit alles gaat dus buiten de stichting om, in de stichting komt geen geld.

Correcte beantwoording, en echt vertrouwenwekkend ook.

Groeten en geniet van het weekeind!

Hans

• Helena

Bedankt voor het compliment!

Maar dit zijn toch echt 2 broers.

• PeepPeep

Hahaha….. weet je Helena, toen ik je eerste meldingen doorlas en je zo enthousiast was, dacht ik: dit is geen zuivere koffie…….

Maar ja, ik ben nu ook een beetje door het Veltmanvirus aangestoken (maar heb nog niets vastgelegd hoor!).

Hans

• Jos

Alleen is het raar dat je ‘lid’ kunt worden van de stichting, want een stichting heeft helemaal geen leden (art. 2:285 BW).

Jos

• PeepPeep

Even als aanvulling: Veltman heeft (en dat vind ik wel heel bijzonder) per mail het bewijs gestuurd dat de Stichting is opgericht. Dat noem ik nog eens de puntjes op de i zetten……

• Simon Kabelfoon

Overigens heb ik inmiddels een verklaring voor de reden waarom de incasso van premies via Veltman loopt.

In die situaties (incasso via de tussenpersoon) geeft Avero-Achmea 2% extra-korting op de basispremie. Scheelt Avero-Achmea administratie, vandaar.

• PeepPeep

Okee :-) ja en Veltman moet ook ergens van leven toch? Hoe je het wend of keert, Veltman zal er ook wat aan overhouden, dat is zaken doen en vind ik ook niet meer dan terecht. Maar bedankt we zijn helemaal op de Veltman-hoogte :-)

Hans