Menzis en VGZ

• PeepPeep

Er zijn meer aanbieders als Veltman, zo kwam ik op de site http://www.informatieziektekosten.nl/hemelraadenkeijzer/index.html terecht en kwam bij een redelijk uitgebreide dekking op ongeveer 120 Euro per persoon uit…

• ABS

PeepPeep schreef:

>

> Bij independer met die schuifjes schuiven vind ik onzinnig,

> zegt niets over wat werkelijk verzekerd wordt.

Inderdaad dat gedoe met die schuifjes zegt absoluut niets … stond wellicht wel leuk op het ontwerp van de website maar je hebt er zeer weinig aan.

En mijn vraag is ook … hoe independend is independer eigenlijk … ?

• Simon Kabelfoon

Not independed at all!!!!

Is net als velen een intermediair dat het voor een groot deel van de “platte” handel moet hebben.Verder worden leads verkocht.

Hebben ook zelf een collectiefachtig aanbod naar ik meen, maar nog niet nader onderzocht.

• Esther

Ook ik ben (net als iedereen) al enige dagen diverse verzekeringen aan het vergelijken. ONVZ ziet er er aantrekkelijk uit. Zeker de TOPfit. Deze lijkt mij een beetje te mooi om waar te zijn. Volgens de polisvoorwaarden wordt zo'n beetje alles vergoed. Simon, hoe zijn jouw ervaringen daar mee? Ik wil namelijk wel mijn ogen laten laseren en in hun polisvoorwaarden staat dat zij deze vergoeden mits ‘medische noodzaak’ . Moet ik dan een briefje van de huisarts zien te krijgen? Ook heb ik zeer veel baat bij alternatieve geneeswijze. Tot nu toe via Amicon werden de consulten vergoed tot een max. Voorgeschreven kruiden werden niet vergoed. Klopt het dat ONVZ ook dit soort alternatieve geneesmiddelen vergoed?

Veel vragen…ben er al dagen mee bezig..Pfff.

Alvast bedankt voor jullie reakties.

• Simon Kabelfoon

Heb geen concrete ervaring met alternatieve geneeswijzen, maar dekkingstechnisch zit dat bij ONVZ goed in elkaar.

T.a.v. ooglaseren ook geen persoonlijke ervaring, maar medische noodzaak zal altijd door een medisch deskundige moeten worden “aangetoond” (lees, de reden waarom gelaserd dient te worden moet goed onderbouwd worden).

M.b.t. ONVZ heb ik louter positieve ervaringen in de zin van verstrekken machtigingen, vergoeden kosten (ook de niet altijd medisch noodzakelijke in en om ziekenhuisopname bijv.), afhandeling van declaraties gaan zo snel, dat nota's nooit voorgeschoten hoeven te worden.

Is dan ook niet voor niets al jaren op een rij de hoogsgewaardeerde verzekeraar.

• Maisy

Het is ook een dure verzekekering, zeker de Topfit en voor de Topfit moet je vragen voor de medische keuring invullen.

• Simon Kabelfoon

Alle waar naar zijn geld, ,maar verder terechte opmerkingen.