Bedankt Simon, trouwens, U mag “je” tegen mij zeggen, mijn vrouw is wel 51 maar ik ben nog maar 42 en voel me 24….. of mijn vrouw zich 15 voelt? Nee, dat gelukkig niet :-)
Maar dat ff terzijde.
Ik zal Avero-Achmea eens opzoeken. De site van zorgplanet was ik al op aangeland, en de site van Veltman ga ik ook eens bekijken.
Het is moeilijk inderdaad, vergelijken van alle voorwaarden en vergoedingen. Mijn vrouw kan collectief bij VGZ, zeker geen slechte verzekeraar, en ook leuke collectieve prijzen. En ik mag daar ook meeverzekeren.
ONVZ schijnt 1 van de besten te zijn, maar heeft hiervoor ook zijn prijs. Toch ben ik echt zo iemand dat ik liever voor een goed product ga wat wat duurder is maar wel net dat kleine beetje extra geeft. Ben zelf IT-er en adviseer en lever hiervoor hardware aan klanten (eigen eenmanszaakje) en adviseer en lever ook alleen maar de dingen waar ik 100% achter sta.
Een afwijking dus van me…….
Maar goed, ik dwaal weer af. Simon, even dit terzijde, je geeft goede adviezen, hiervoor onze dank. Maar……. jij als kenner moet ook een keuze hebben gemaakt, welke maatschappij heb je zelf voor gekozen???????
Groeten
Hans