interpolis

• Vonne

Wij willen veranderen van verzekering. Van Groene land naar Interpolis. Alleen zie ik hier op het forum niets over Interpolis staan…

Ik zie ook weinig verschillen tussen Groene land en Interpolis.

Via een lidmaatschap bij de Rabobank kan ik bij Interpolis goedkoper terecht. Wat vinden jullie van Interpolis?

Graag een beetje hulp :)

Groetjes Vonne

• Janus

GALSHELDERRRRRRRRRRRRRRRRR

• Simon Kabelfoon

Interpolis (net als Groene Land) is een naturapolis, ofwel gestuurde/gecontracteerde zorg met (steeds verder) beperkte eigen keuze.

Aanvullende verzekeringen (zelfs de meest uitgebreide) niet meer dan een gemiddelde kwaliteit.

(jonge) kinderen die nog moeten gaan beugelen??

Let op beperkte dekking Orthodontie.

Hulpmiddelen en alternatieve geneeswijzen een magere dekking.

Wat bent u kwijt aan die verzekering en voor welke dekking bij Interpolis?

Schat in, dat er betere alternatieven voor u zijn.

• Vonne

We zijn met z'n vieren. Mijn kinderen zijn 16 en 17 jaar. Geen last meer van beugels dus. We betalen ongeveer 201 euro, zonder eigen risico, 6 keer fysio, 450 euro tandarts vergoeding. Bij unive word de tandarts en fysio maar 75% vergoed, dat willen we niet, dat is een nadeel. Verder lijkt het ons een goede verzekering. Weet U of het pakket wat wij graag willen ook ergens anders goedkoper is?

Groetjes Vonne

• Adri

Glashelder inderdaad (althans volgens de reclame)

Voor afsluiten van een verzekering is iedere RABO-werknemer tot het uiterste bereid u van alle advies tevoorzien.

Ik heb hier menig gefrusteerde verzekerde (van Interpolis) over de vloer gehad, die in geval van schade of onduidelijkheid over de verzekering een “betaal”nummer kregen van Interpolis en dat ze de vraag daar maar neer moesten leggen.

Jonge mensen die op die manier 6 a 7 euro kwijt zijn aan kosten voor in de wacht staan en uiteindelijk overstappen naar een tussenpersoon die in geval van schade een ondertekend schadeformulier verwacht en de rest voor zijn rekening neemt.

Ik wil andere maatschappijen niet prijzen tot in de hemel, want overal laat men wel eens een steekje vallen, maar de combinatie RABO / Inetrpolis is voor mij inderdaad GLASHELDER. Niet doen.

• Simon Kabelfoon

Ziet er uit als de ZorgActiefExtra met de GebitActiefExtra.

Let op bij tandartsdekking, 100% alleen voor consult, gaatjes vullen, mondhygiene en trekken tanden/kiezen, rest (kronen, inlays etc. etc) is ook allemaal 75% tot een max. van € 450,== totaal per jaar.

Qua alternatief kom ik er nog wel op terug.

• Simon Kabelfoon

“even”een rondje gelopen langs de diverse naturaverzekeraars (waar ik zelf geen voorstander van kan worden) en dan vind je hier een plusje en daar een minnetje t.o.v. de Interpolis-dekking.

I.c.m. met de premiekorting die geboden wordt is de Interpolis/RABO-aanbieding (mits u tevreden bent over de geboden dekkingen en beperkingen) nog best een knappe.

In die zin zo gauw geen beter alternatief gevonden.