help - help

• JVVH

Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat er bijna bij elke aanvullende verzekering moet worden betaald voor alternatieve geneeswijzen. Ik vind betalen voor zaken die ik niet nodig heb, helemaal niet erg, daar zijn dergelijke collectieve verzekeringen voor.

Maar voor gebakken lucht betalen vind ik heel erg ver gaan.

Dames en heren verzekeraars, waarom kunnen tanden en kiezen wel apart worden verzekerd, maar kwakzalverij niet. Die zit bijna overal in de aanvullende verzekering!

Schrap alternatieve geneeswijzen uit deze aanvullingen en maak er een aparte optie van. Dan is iedereen tevreden!

Janny

• Maisy

Schrap AGIS van je lijstje, als je voor goede service gaat!

• M van Dam

Ja idd, dat heb ik ook nooit begrepen!

Er zijn maar zat andere dingen die ze er beter voor in de plaats hadden kunnen doen. Zoals toch een stuk meer tandartsdekking voor 18 jaar en ouder b.v.! i.p.v losse tand-pakketen

• Maisy

Ze hadden sowieso de dekking veel beter zo kunnen laten zolas het vroeger in het ziekenfonds was, toe ‘alles’ er nog inzat!

• JVVH

Bedankt - zal ik doen

• Simon Kabelfoon

Jammer dat u zo'n beeld heeft van tussenpersonen (u zult wel uw negatieve ervaringen hebben), maar het zijn juist die bedrijven die collectieven e.d. oprichten die vrij of nagenoeg vrij toegankelijk zijn voor een ieder.

De verdere toegevoegde waarde van een tussenpersoon blijft bij zorgverzekeringen beperkt, daar u zelf uw artsen bezoekt en uw eventuele declaraties afwikkelt.

Ander Zorg (lees Menzis) oogt goedkoop, maar is een zuivere naturaverzekering met maar een heel beperkte aanvullende verzekering.

• Henk Eisink

Ga voor een objectief vergelijk naar:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=thema_artikel&number=2011896&thema=1767265

of naar : http://www.independer.nl/default.aspx?section=basisverzekering&page=zvvoorkeurinvoer&location=basisverzekering.zvvoorkeurinvoer&refer=nb71-99-u

Er zijn daarnaast nog vele sites die vergelijken bijvoorbeld Zorgselect.

Succes