help - help

• JVVH

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie helpt!

Ik zoek een restitutiepolis - wie heeft goede ervaringen met een zorgverzekeraar die een resitutie polis aanbiedt.

Mijn verzekeraar biedt alleen een natura polis aan met de belofte dat je zelf kan kiezen waar je geholpen wordt, maar daar vertrouw ik liever niet op.

Dus, graag bericht en……hoe is het met de dekking op de aanvullende verzekering bij die verzekeraar???

Alvast bedankt voor jullie bericht

Janny

• Helena

Misschien zou je eens kunnen kijken op de site van mijn tussenpersoon, die heeft n.l. zoveel mogelijk verzekeraars met elkaar vergeleken en deze vergelijkingen op hun site geplaatst.

Hierdoor kun je misschien tot een keuze komen.

De site is www.veltman.nl

• Adri

Er zijn voldoende maatschappijen die restitutie polis aanbieden, dus ik begrijp de vraag niet helemaal.

Of is dit een ludieke aktie om ons op Veltman.nl te krijgen?

• Helena

Ik dacht dat deze mevrouw door de bomen het bos niet meer zag en ik haar misschien kon helpen door haar op deze site te wijzen.

Zij zoekt een restitutiepolis en ik weet er in iedergeval 1, vandaar mijn reactie!

• Helena

We zitten hier trouwens toch om elkaar te helpen of niet?

• Gabi

gaat mijzelf net zo…………ik weet wel dat wij wisselen maar waar naar toe? Ik zou het nog niet weten. Ik ben zelf bij de Unive en mijn man en onze twee meerderjarige kinderen bij de IZA verzekerd. Blijven vind ik geen optie, juist omdat de voor ons belangrijke dingen maar beperkt of helemaal niet vergoed worden (Zelfs in geen enkele aanvullende verzekering van hun).

• JVVH

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Kan best wel zijn dat alles te vinden is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer!! Vandaar mijn vraag.

Ik lees dat sommige restitutiepolissen verkapte natura polissen zijn en zo zijn er nog veel meer addertjes onder het gras.

Ik dacht dat er misschien mensen zijn die wel de bomen onderscheiden.

Janny

• Simon Kabelfoon

Via onderstaande link vindt je als het goed is een overzicht van de diverse verzekeraars, waaronder de echte restitutiepolissen.

http://cgi.monitor.nl/?http://cgi.monitor.nl/s_1468_1353_all_.htm

• maria

Kijk eens even op: www.cavaneijck.nl.

Hier wordt de ONVZ polis, die 1119 euro kost als je hem zelf afsluit, aangeboden voor 998 euro bij jaarbetaling. Voorzover ik heb kunnen nagaan is ONVZ de enige maatschappij die alleen helemaal op restitutiebasis werkt en geen naturapolissen aanbiedt, zodat er niet gemakkelijk vermenging kan ontstaan.

Maria

• JVVH

Bedankt - ONVZ staat inmiddels op mijn short list. Bij diverse collectieven kan ik ook korting krijgen.

Maar helaas ben ik allergisch voor tussenpersonen in verzekeringen en pensioenen. Mijn ervaring : zodra ze de zakken gevuld hebben zijn ze niet meer te bereiken. Vervelend is ook dat maatschappijen die uitsluitend met tussenpersonen werken, niet thuis geven als je vragen of klachten hebt.

Vandaar dat ik veel moet uitzoeken.

Ik heb ook AGIS, Ander Zorg en Avero Achmea op de lijst staan. Wie heeft ervaring met deze verzekeringen?

Janny