Avero Achmea is een restitutiepolis met EXCELLENTE aanvullende dekking.
B.V. 1paar brillenglazen per jaar.
Kijk voor overige uitgebreide informatie en vergelijkingen op
www.veltman.nl
Marianne schreef:
>
> Die brillenglazen/ lenzen incl. vloeistof krijg je ook bij
> ONVZ in de Topdekking, alleen zijn ze niet 1 van de
> goedkoopste.
En voor de meeste brillen geldt een keer in de 2 a 3 jaar.
Moet je eens kijken wat je aan premie betaald, dat geld kun je ook ‘opzij’ leggen en wachten met aanschaf van een nwe bril of een of andere aanbieding van Pearle (of andere aanbieder) toch?
Ik heb het advies van Simon gisterenavond gelezen, en ben vanmorgen eens even goed gaan spitten op de site van Veltman. Het was voor ons iig heel positief, omdat mijn man zich wilde gaan verzekeren bij Avèro-Achmea. Nu wilt het geval, dat mijn zwager zich ook bij Avèro wil gaan verzekeren, dus heb hem vanmorgen gebeld, en hem de site na laten lezen, en voor hem was het ook heel erg positief.
Hij heeft ook met Veltman gebeld, en kreeg te horen, dat als je je collectief verzekerd, je dan automatisch lid bent van die stichting, en je dus ieder jaar recht hebt op die collectiviteitskorting. Ook zijn de prijzen die er genoemd worden incl. assurantiekosten. ook positief. Al bij al, als mijn man zich via Veltman gaat verzekeren, dus: Basis-restitutie + Excellent + tand 250, dan betaald hij 110 euro per maand, en gewoon aanmelden via Avèro-Achmea zelf komt hij uit op 119 euo.
Scheeld per maand dus 9 euro = per jaar 108 euro!! Is toch geld nietwaar?
M van Dam schreef:
>
> Helemaal mee eens, daarom zei ik al op een toppic elders op
> deze pagina, dat hij de polis van Avèro eens goed door moet
> lezen, en dan kijken of die 105 euro t.o.v. de VGZ nog te
> duur is!
Ik vind het allemaal maar een grote complexe puzzel!!!
En dan nog wat wordt die bril compleet vergoed?
Incl montuur, ontspiegeling etc?
Hoe zit het met sterilisatie?
Bv de Ovabloc-methode of de Essure-methode? (heb geen zin om echt onder het mes te moeten + narcose)
Die zaken heb ik dus nergens duidelijk kunnen terugvinden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?