studenten

• schunsland

Dat is niet de bedoeling, dat mijn kinderen al een schuld krijgen omdat ze die nieuwe ziektekostenverzekering moeten betalen ( en dat zijn niet alleen studenten, er zijn meer ‘kinderen’die 18 zijn en nog op school zitten.

Het gaat er mij ook om, dat ze ons en jullie vanuit de regering steeds maar wijsmaken dat je er niet op achteruit gaat.Dat is dus niet zo.

De 18 jarigen die dus nog op school zitten en een bijbaantje hebben gaan er dus bijna 700 euro op achteruit, want eerst zaten ze in de ziekenfonds door dat baantje, en nu moeten ze zo'n 1100 euro gaan betalen, dat is toch niet hetzelfde blijven zoals ze steeds vertellen?

En wijzelf gaan er 1700 euro op achteruit, en toch zie ik steeds in die ‘tabellen’die ze overal maar laten publiceren dat we er 25 euro op vooruit gaan.

Blind zijn ze in dit land geworden, nee, ik den murw.

• Marjon

Een lening geen optie? Werkeloos een een studieschuld? Ga eens goed kijken naar de voorwaarden van lenen bij de IB-Groep. Ik zeg niet dat lenen altijd goed is. Maar bij de IB-Groep is het echt zo slecht niet. Je moet terug betalen a.d.v je salaris en als je het niet binnen 15 jaar kan terug betalen word het kwijt gescholden. Dat valt toch best mee!