Mijn nichtje is nu via AZIVO verzekerd, maar daar wordt bijna niets vergoed als ik onder brillenglazen kijk en dan nog wel de topdekking.
Weet iemand hoe het zit met de selectie voor mensen met het syndroom van down? Alle tips zijn welkom.
Topdekking van Azivo (net als die van DSW) is ook helemaal niet “top” maar heet alleen maar zo.
T.a.v. de selectie die verzekeraars in aanvullende verzekeringen (basisverzekering ALTIJD acceptatie) kunnen plegen heb ik geen idee hoe men tegen het syndroom van down aankijkt.
Kan niet beoordelen welke kosten uit de aanvullende dekkingen in dat geval meer dan gemiddeld gemaakt gaan worden.
Kijkt u in ieder geval eens op www.informatieziektekosten.nl waar de aanvullende verzekering tot en met de comfort-dekking (die gaat veel verder dan TOP van Azivo) zonder selectie kan geregeld worden.
Van andere verzekeraars is in ieder geval bekend, dat de echte TOP-dekkingen alleen na het beantwoorden van medische vragen geaccepteerd (of afgewezen) worden.
Ik heb het even voor je na gevraagd bij mijn eigen tussenpersoon en bij Avero/
Achmea wordt iedereen geaccepteerd, dus ook mensen met het syndroom van Down.
Bij Avero kan je b.v ieder jaar nieuwe brilleglazen krijgen (excellentdekking).
Voor meer informatie zou je eventueel op de site www.veltman.nl kunnen kijken, daar kun je ook nog collectiviteitskorting krijgen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?