Bedankt, aan dat laatste had ik nog niet eens gedacht!
Groet
sjococo schreef:
>
> Regel op zijn minst een basisverzekering voor haar. Dat is
> namelijk verplicht per 1-1-2006
> Vraag meteen bij de belastingdienst voor haar zorgtoeslag
> aan, als dat nog niet gebeurd is.
Mee eens. Ik lees dat ze ook problemen heeft met haar gebit. Afhankelijk van of de premie betaald kan worden, is deze periode je beste kans om ook een goede tandartsverzekering voor haar te regelen. Veel zorgverzekeraars hebben voor 2006 namelijk ook geen medische selectie voor veel van den aanvullende pakketten. Sommige gemeentes bieden de mogelijkheid aan voor minima om zich collectief te verzekeren. Afhankelijk van haar inkomen komt ze hier mogelijk voor in aanmerking. Voor de keuze van de verzekering kun je het best terecht op www.kiesbeter.nl/zorgverzekeringen . Succes!
Tot en met 31-12-2005 deed werkgever een Melding Sociale Verzekeringen aan UWV, welke doorgaf aan Ziekenfonds. Op MSV-formulier staat geen vraag omtrent bij welke zorgverzekeraar de werknemer verzekerd is. Vroeger moest werkgever wel een aparte aan- en afmelding aan ziekenfonds doen, maar dat is al weer langer dan een jaar niet meer nodig.
Vanaf 1-1-2006 doet werkgever een gecombineerde loonaangifte bij Belastingdienst en vanaf Juli 2006 moet werkgever een Eerstedagmelding doen bij Belastingdienst. Details heb ik nog niet gezien. U wel?
Ik heb dus geen enkel idee waarom werkgever dit wil weten.
tanti saluti,
coen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?