basisverzekering

• dirk

Hallo,

Waar kan ik ergens de volledig basisverzekering vinden zodat ik weet in hoeverre bijv. fysiotherapie e.d vergoedt worden.Ik zie overal wel gedeeltelijk staan maar ik wil graag weten hoeveel precies.

Dus de gehele basisverzekering met alle vergoedingen.

Alvast bedankt.

• Simon Kabelfoon

Dat wordt nog knap lastig, want hoewel de basisverzekering in de basis dus precies gelijk lijkt te zijn zijn er toch verschillen tussen de diverse verzekeraars.

Sowieso het verschil in uitvoering tussen natura en restitutie, maar daarnaast ook nog “in de kantlijn” verschillen, zoals de omvang van kraamzorg e.d.

Wanneer u dat wilt kan ik u wel een voorbeeld mailen van een basisverzekering en de daarin verzekerde elementen.

Graag even uw mailadres en wanneer u dat niet “publiekelijk” kwijt wil even mailen aan simon@kabelfoon.nl dan komt het ook wel in orde.

• dirk

Wat ik ondertussen begrepen heb is dat de basisverzekeringen dus onderling ook verschillen. Er is dus niet echt 1 basisverzekering.

Dus zal ik kijken of ik via de site van mijn verzekeraar (eventuele) de gehele basisverzekering kan vinden.

Maar een voorbeeld is altijd welkom Simon dus graag sturen naar: floyd100@ilse.nl

Bij voorbaat dank

• Simon Kabelfoon

Zet wel een tweetal voorbeelden naast elkaar, komt er aan.

• Simon Kabelfoon

Krijg foutmelding op dit mailadres.

Graag even controleren.