Volgens mij schrijft je oude verzekering je nooit uit, voor ze bericht hebben van een nieuwe verzekering dat je daar geaccepteerd bent. Ik probeer al maanden mijn kinderen bij mij in de verzekering te krijgen (dat lukt niet, omdat Agis niet eens in staat is na 4 telefoontjes en 2 keer mailen een formulier hiervoor op te sturen). Nu kan mijn ex-man , die de kinderen nog op zijn polis heeft, niet over naar een andere verzekering, omdat de oude de kinderen hier niet uit kunnen, omdat ze dus nog niet ergens anders verzekerd zijn.
Wat de huurtoeslag betreft: als je hebt aangegeven dat het rechtstreeks naar de verhuurder moet worden overgemaakt, wordt het van je huur afgetrokken. Bij ons is dit wel gelukt en betalen we nog bijna €1,- minder dan in december.
Ook de zorgtoeslag is binnen. Ik hoop binnenkort ook die brief die erbij hoort, want we krijgen wel erg veel, hopelijk klopt het. (We krijgen namelijk €97,- en ik heb nog van niemand, ook niet van vrienden in de bijstand , gehoord dat ze zoveel krijgen)