hersteloperatie na sterilisatie

• ellen

Goede kerst allemaal

Heb een vraagje wie weet welk zorgverzekering vergoed herstel operatie sterilisatie voor de vrouw .Vaak in het aanvullende top pakket word het soms nog wel vergoed maar door wie . kan ze wel allemaal gaan bellen maar probeer het eerst zo b.v.d Ellen

• maria

Die vraag wordt wel meer gesteld, maar ik heb er nog niet een antwoord op gelezen.Ik zou denken dat als de sterilisatie op medische gronden is gedaan, een hersteloperatie misschien vergoed wordt.Maar als de ingreep op niet medische gronden is gedaan, dus als gezinsplanning , dat dan de hersteloperatie niet vergoed wordt.Maar wat let je om de verzekeringen waarin je geïnteresserd bent, even aan te schrijven? Dan heb je het antwoord zwart op wit. Met de computer heb je zó 10 briefjes gemaakt.Ik zou niet varen op wat die telefoondames zeggen!!

Maria

• Simon Kabelfoon

Volgens mij biedt Delta Lloyd hiervoor dekking in haar zogenaamde “levensfasemodule” (een module die je automatisch krijgt wanneer 1 van de aanvullende verzekeringen wordt gekozen) in de leeftijdscategorie 25-54 jaar.