zorggarantie/ bemiddeling

• Chantal

Ik kom er niet uit.

Wie weet er welke verzekering

100% fysio en minimaal 75% tandarts dekt en zorggarantie/bemiddeling

wachttijdbemiddeling (binnen 3 weken geholpen) biedt.

Ik hoor het graag.

Wordt er gek van.

• Maisy

ONVZ vergoed in de aanvullende verzekering (vanaf Opfit) fysiotherapie volledig, tandarts in de eerste aanvulling 75% en de tweede en derde volledig (tot oplopend maximum) en doen ook aan wachtlijstbemiddeling via zorgconsulent. Het is niet de goedkoopste verzekering (ook niet de duurste trouwens), maar lijkt qua vergoedingen wel heel goed. ben er zelf nog niet helemaal uit, maar ik ga waarschijnlijk zelf ook naar ONVZ. Misschien weet iemand hier iets over de service van ONVZ? Ik ben nu bij AGIS en wacht al een maand op een simpel formulier, waarvan mij al 4 keer telefonisch en 2 keer per mail is beloofd, dat het er binnen 5 dagen zou zijn. Zulke dingen houd ik dus niet zo van, dus ervaringen met ONVZ zijn welkom!

• Simon Kabelfoon

Maisy,

Ik heb helaas veel ervaring met ONVZ, maar gelukkig wel heel goede.

Afgeven van machtigingen geschiedt in “no-time”, afhandeling van declaraties doorgaans binnen een dag of 5, geen geze.k over niet standaard-kosten als dieetvoeding e.d.

Ben zelf prive fervent ONVZ-voorstander, hoewel zakelijk een andere richting door mij/ons is ingeslagen.

Overigens kunnen t.a.v. de vraag van Cahntal ook Delta Lloyd en Avero-Achmea in het rijtje worden opgenomen.

AA is in de meest-uitgebreide voorwaarden niet het aller-uitgebreidst van de nu 3 genoemden, maar de prijs/prestatie is wel dik in orde in geval gebruik moet worden gemaakt van een individueel aanbod.

Bij collectiviteiten kan dat (fors) anders liggen.

• Maisy

Bedankt Simon!

• frans

zorgverzekring bij onvz tandartsdekking via de amersfoorste

• Maisy

Als je bij de Amersfoortse de premie probeert te berekenen voor de tandartsverzekering, komt er door, dat die alleen in combinatie met een basispakket kan worden afgesloten.