Acceptatie Aanvullende tandartsverzekering

• Petr@

Net had ik een dame van Zilveren Kruis Achmea aan de telefoon i.v.m. vragen die ik op hun website gesteld had.

Let op met het afsluiten van een Top /4 sterrren / uitgebreide tandartsverzekering.

Bijna altijd staat er te lezen dat er een selectie “kan” plaatsvinden. Je moet dus aan bepaalde voorwaarden voldoen, helaas zijn deze voorwaarden nergens te vinden, die krijg je pas te horen ná het afsluiten van de polis van de betreffende maatschappij.

De voorwaarden bij voornoemde maatschappij zijn o.a. niet meer dan 10 kronen hebben, etsbruggen en nog een tal van voorwaarden.

M.i. behoorlijk misleidend, je kiest een “top” aanvullende verzekering en krijgt na het zetten van je handtekening te horen dat je toch niet in aanmerking hiervoor komt, ondertussen hang je er wel 1 jaar aan vast. Er wordt dan wel een “mindere” verzekering voor je tanden aangeboden, maar als ik e.e.a. vooraf had geweten, had ik niet voor die maatschappij gekozen.

• carla

Je kan alsnog een andere verzekering afsluiten. Tot 1 maart mag je veranderen ook als je je al ergens aangemeld hebt.