Anderzorg

• Ben

Ik heb een premieberekening gedaan bij Anderzorg.

En alle mogelijke verzekeringen ingevuld en kom dan uit op 99.10 euro.

Het is daar de duurste verzekering maar ik vind het erg goedkoop doe ik iets fout of ziter een addertje onder het gras .

Wie heeft er ervaring met deze verzekeraar en wie kan mij vertellen wat het addertje is ?

Bedankt

• lalala

Nee hoor geen addertje. Het is alleen vanaf 2006 een internetverzekering; je kan ze dus niet bellen met vragen of problemen. Daarnaast is het een restitutieverzekering; je moet alles eerst zelf voorschieten voordat je het terugkrijgt.

• maria

Dat “alles eerst voorschieten”geldt lang niet altijd, maar kan verschillen tussen de verzekeringen.

Voorzover ik weet is er bv.geen enkele verzekering waar je de ziekenhuisnota's eerst zelf moet betalen!!Er zijn ook restitutieverzekeringen waar je de onbetaalde rekeningen gewoon in een enveloppe doet en naar de verzekering stuurt.Je krijgt dan later bericht of je i.v.m. een eigen risico een bedrag aan de verzekering moet overmaken.Kortom: vraag de verzekering, hoe hun betalingssysteem werkt!!

Maria

• danielle

kijk ook onder punt 11 in de polisvoorwaarden daar staat dat als je naar een niet gecontracteerde arts gaat dat je dan 10 % zelf moet betalen met een maximum van 200 euro per jaar per persoon

danielle

• Simon Kabelfoon

Bovendien is de aanvullende verzekering van AnderZorg niet zo enorm uitgebreid als bij vele andere verzekeraars.

Dus niet zo zeer een adder onder het gras, maar men heeft een heel eenvoudig aanbod en “that's it”.

Misschien eerst eens het een en ander vergelijken op voorwaarden op bijvoorbeeld www.zorgplanet.nl ?