Aanv. verz. wijzigen en/of wachten

• lauren

Via dit forum leer ik weer heel veel bij, hatrtelijk dank voor alle info.

Ik las al een antwoord hoe het gaat met terugbetaling premie als je pas half februari overstapt, dan krijg je de premie teruhbetaald.

Maar hoe los ik dit op: Ik zit bij Azivo en heb de polis voor de duure aanv. verzekering, ongeveer 22 euro. Ik wil de goedkopere 9 euro … als ik daar blijf….

Maar als ik dat nu al doorgeef kan ik dan nog in februari overstappen of zit ik er dan voor een jaar toch aan vast? Kan ik ook die verandering van aanvullende verzekering pas in februari doorgeven?

• Simon Kabelfoon

Wanneer u aan Azivo doorgeeft, dat u de verzekering wenst te wijzigen in de goedkopere aanvullende verzekering geeft u blijkbaar een akkoord aan haar (verdere) voorstel.

In mijn beleving is er dan overeenstemming en dus een overeenkomst.

Wellicht verdient het aanbeveling Azivo even te bellen en uw vraag voor te leggen (“kan ik in februari alsnog besluiten met terugwerkende kracht een minder uitgebreide aanvulling te nemen? ”).

• Lauren

Ja zoiets had ik ook al gedacht, als ik iets wijzig heb ik een nieuwe overeenkomst.

Zal morgen nog eens proberen te bellen, kom er nu niet door En een eventueel antwoord hier weer melden.