anderzorg

• Nomi

Ik heb een aanbieding gehad van anderzorg voor basis verzekering plus tand aanvullend. Beide zonder eigen risico is 95 euro per maand. Ik ben eens gaan vergelijken op internet maar volgens mij is dit een hele goede aanbieding. Ik heb verder geen extra dingen nodig als brillen etc. Het is volgens mij de goedkoopste en ook nog zonder eigen risico. Plus dat je bij de tandverzekering geen dingen hebt als maar 75 of 85% vergoed of maar tot een bepaald bedrag. Hebben meer mensen dit idee over anderzorg of zijn er aanbiedingen die ik over het hoofd zie. De aanbieding van anderzorg is trouwens een restitutiepolis.

• Annelies

Mijn jongste dochter kreeg gisteren een offerte van Anderzorg binnen, en ze vertelde mij dat ze het een erg beperkte aanvulling vindt, met name de aanvullende voor de tandarts.

• Nomi

Wat vind ze er beperkt aan? Je kan twee keer controle per jaar 100% vergoed. Tandsteen verwijderen twee keer per jaar 100% Vullingen 100% incidenteel concult 100% Verdoving, chirurgische ingrepen, rotgenfoto's, wortelkanaalbehandeling, kaakchirugische behandeling alles 100% vergoed. Alleen aan orthodontie zit een maximum van 1000 euro.

• HJV

Op de volgende site kan je een vergelijk maken ten opzichten van anderen aanbieders.

http://www.zorgtoets.nl/vergelijkvoorwaarden.html

HJV

• Eefje

Andere aanvullende tandartsverzekeringen zijn vaak veel uitgebreider. Veel dingen die daar dan worden vergoed heb ik nog nooit van gehoord en hoop ik nooit mee te maken te krijgen (maar dat weet je natuurlijk niet). Wat mij opvalt is dat bij Anderzorg geen vergoeding lijkt te zijn voor kronen en bruggen, en dat bevalt met niet. Ook lijken verdovingen niet vergoed. Hierom twijfel ik er erg aan deze verzekering te continueren (het was me eerder nog niet opgevallen). Wie heeft hier nog meer een mening over?

• Eefje

Correctie: verdovingen worden wel vergoed.

• Simon Kabelfoon

Kronen en bruggen vallen o.a. niet onder die tandartsdekking (wel voor kinderen tot 18 jaar na machtiging).

De genoemde orthodontie van € 1.000,== is oerigens niet als max. per jaar maar voor de gehele verzekeringsduur (en kent bovendien een wachttijd van 1 jaar indien u nog niet bij Ander Zorg verzekerd was of bij haar eerder nog geen tandartsdekking had).

Voor de premie die er voor bgetaald moet worden best een aardige dekking, maar inderdaad met de nodige beperkingen.

't Is wel de kracht van Ander Zorg.

Een eenvoudig product, slechts 1 aanvullende dekking mogelijk en/of 1 tandartsdekking.

Zo hou je het lekker simpel en de administratieve lasten relatief laag en de premie concurrerend.

• jan

als je kronen patient bent,of heb gehoord dat je op den duur zekers kronen nodig bent, moet je niet blijven. Je hebt nu de mogelijkheid om vaak zonder selectie je bij een andere zorgverzekeraar te melden.

Maar als je jong en gezond bent , een gezond gebid, kun je zelfs zonder tandartsverzekering. De jaarlijkse controles zijn niet zo prijzig. Wil je je toch gedeeltelijk indekken , zou ik de tandarts met eigen risico nemen.Praat eens met je tandarts over je gebidstoestand.

Tip : indien je nog niets op hebt van het no claim, kun je dit bedrag dat eind maart/april terugbetaald wordt, gebruiken voor een eigen risico. Ook dan is anderzorg de goedkoopste volgens mijn speuringen op het internet.

succes met je keuze.de mijne heb ik al gemaakt.

groet

• Winifred

Hallo

U zou de polisvoorwaarden goed moeten lezen

bv bij fysiotherapie staat vanaf 10 de behandeling vergoed

Wie vergoed de eerste 9 behandelingen Staat nergens vermeld of ik moet gaan speuren in verzekeringsreglement Zorg en dat is mijn werk niet maar van Hoogervorst

Geheel gehuld in vaagheden

bv Contracten met vrijwel alle zorgverleners dus Niet alle en misschien van u net NIET

bv dus in principe terecht kunt bij bv eigen huis arts tandarts of

bv zij verwijzen naar website met welke zorgverleners zij contracten hebben

bij bezoeken wsite niets te vinden

Concl : Dit maakt het vergelijken afgezien van prijs nu zo moeilijk en betrekkelijk

Wini

• danielle

Ik dacht ook dat anderzorg een goeie was maar toen ik de polisvoorwaarden las dat als je naar een niet gecontracteerde arts gaat dat je dan 10 % zelf moet betalen met een max van 200 euro per jaar,ik heb toen 3 mailtjes naar anderzorg gestuurd dat ik de lijst wou met gecontracteerde artsen,ziekenhuizen,tandartsen maar niet gekregen,ik heb ze toen gister gebeld om te vragen of het klopte zoals ik het las en hun zeiden dus dat dat klopte het staat onder nummer 11 in de polisvoorwaarde en dan kan het wel een dure verzekering worden

danielle