basis verz. wil + een eigen risico

• al

Hallo allemaal ik heb een vraag ;ik heb mijn zorgverz. online doorgegeven dat ik alleen een basis verz. wil + een eigen risico van ? 500 (groeneland).

Mijn vraag is kan ik dit nogmaals veranderen tot 01-maart of zit ik nu aan vast voor een jaar.

Al

• Simon Kabelfoon

In principe bent u akkoord gegaan met het voorstel van Groene Land en dat betekent, dat er een overeenkomst tot stand is gekomen.

Ingangsdatum van de nieuwe verzekering is echter 01-01-2006 en voor zover mijn kennis strekt kunt u wat dat betreft nog wel een wijziging vragen voor 2006.

Of dat tussen 01-01-2006 en 01-03-2006 nog kan met terugwerkende kracht vraag ik me af, nu u een akkoord heeft gegeven op een voorstel.

• Bas

Wanneer je een overeenkomst sluit is die voor een jaar definitief. Het opzeggen van uw huidige verzekeraar kan tot 1-3-2006. Je kunt niet eerst wat nieuws doen en die vervolgens weer opzeggen. Je kan wel je aanbieding van je huidige verzekeraar opzeggen als je niks had ondernomen, als je niks doet wordt hij namelijk stilzwijgend verlengd.