goedemorgen,
zijn kinderen onder de 18 jaar ook gratis verzekerd als je de aanvullende verzekeringen er bij neemt voor ze, of geldt dit puur en alleen voor de basisverzekering?
vriendelijk dank, miranda
Er zijn enkele verzekeraars die wel een kinderpremie berekenen voor de (uitgebreidste) aanvullende verzekering, zoals bijvoorbeeld ONVZ en ik kwam er nog eentje tegen, maar die naam schiet me niet te binnen (volgens mij Goudse voor de aanvullende tandartskostendekking).
Het merendeel rekent geen premie voor kinderen onder de 18 en neemt de stelling in, dat de kinderen zijn meeverzekerd volgens de hoogste aanvullende dekking die 1 van de partners (of beide natuurlijk) hebben gekozen.
Wel even een punt om na te gaan bij verzekeraars hoe men omgaat met de kinderdekking, want daar treden wel een paar verschillen op.
Hoewel er niet alle verzekeraars op staan kunt u al een aardig complete vergelijking maken op www.zorgplanet.nl (die u dan uiteraard ook graag een polis willen verkopen, maar alleen vergelijken kan ook).
volgens mijn bij de orthodontist kosten…
ik vraag mij af waarom zou ik nu een dure premie betalen voor de tandarts terwijl mijn kinderen pas over 5 jaar aan een beugel moeten, dan kan ik toch beter tegen die tijd een duurdere aanvullende verzekering nemen?
wie o wie heeft hier een antwoordt op?
grt Linda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?