Nieuwe premie

• Gerard

Hoi

Mijn oude premie was 56,50 euro mijn nieuwe premie wordt 128,00 euro per maand en ik krijg geen zorgtoeslag.Met mij zijn er natuurlijk heel veel mensen met hetzelfde probleem.De verantwoordelijke minister heeft het steeds over…….. als het bedrag dat je meer moet gaan betalen meer is dan 25,00 euro gaat hij er iets aan doen.

Gaat hij er echt iets aan doen?????????????????

Waar kan je terecht met dit probleem???????????????????

Wordt er al een goeie actie op touw gezet of slikken we alles van deze regering???????????

• HJV

Dan mag u eens vertellen hoe u was verzekerd voor € 56,50

HJV

• maria

De laagste premie voor een basisverzekering is momenteel die van Univé = 995.40 per jaar.Dat is dus 82.95 per maand.Als je een duurdere verzekering neemt is dat je eigen risico. Je zult dus één euro en vijfenvijftig cent terug kunnen vragen.Echt de moeite waard om een actie voor op touw te zetten! :)

Maria

• Simon Kabelfoon

Correctie, de laagste premie is nu € 82,47 per maand (restitutiepolis).

• maria

:)

mooi zo,dat scheelt weer een suikerklontje in de brandewijn. En bij welke verzekering?

Maria

• Simon Kabelfoon

't Is Delta Lloyd maar via een niet nader te noemen internetaanpak.

Noem naam niet, omdat ik daar zelf indirect op betrokken ben en dat zou spam zijn.

Wil naam buiten prikbord om op verzoek wel noemen.

• Simon Kabelfoon

En om het verhaal compleet te maken, ook 12% korting op de aanvullende verzekeringen van DL.

• Eric

Simon,

Op wat voor maandbedrag kom je dan uit voor een basisverzekering en een goede aanvullende verz ?

• Simon Kabelfoon

Concreet:

Basisverzekering € 82,47

Aanvulling Start € 5,28 (stelt weinig voor)

Aanvulling Extra € 15,84 (begint er op te lijken)

Aanvulling Compleet € 23,32 (in veel gevallen gaat deze verder dan aanvullende dekkingen van ex-ziekenfondsen)

Aanvulling Comfort € 42,24 (gaat dus alweer een stuk verder)

Aanvulling TOP € 51,92 (kost wat maar dan heb je ook wat)

Tanden Gaaf € 250,== is € 11 per maand

idem € 500,== is € 23,32 per maand

idem € 1000,== is € 34,32 per maand

idem € 1.500,== is € 45,76 per maand

idem € 2.000,== is € 55,== per maand

Aanvullingen lijken “duur” t.o.v. bijvoorbeeld de aanvullingen van ex-ziekenfondsen, maar vergelijk maar eens wat er inhoudelijk her en der verzekerd wordt.

Wat me verder inmiddels is opgevallen bij vele aanvullende verzekeringen…… niets geregeld aan farmacie (alles standaard GVS met eigen bijdragen waar van toepassing).

Een (kleine) aanvulling kan daar al een wereld aan verschil betekenen qua kostendekking.

Fysiotherapie wordt vaak als aanvulling genoemd, maar blijkt dan vaak tot een bedrag per jaar gemaximeerd (VGZ bijv. € 200,== in de laagste aanvulling) en ga zo maar door.

Zit echt te wachten op de betere vergelijkingssites op voorwaarden.

• Margriet

Daar erg dicht bij ligt Unive.

Basis 995,40 per jaar.

Dat is 82,95 per maand.

Aanvullingen weet ik nog niet.

Gr. Margriet.