Kan iemand helpen

• ikku

Hallo,

Ik ben momenteel bij amicon verzekerd (Particulier) maar doordat ze niet eens hun administratie bij kunnen houden heb ik nou voor de 3e keer voor niets een deurwaardersbrief ontvangen en heb ik weer erheen kunnen gaan met me bewijzen dat ik wel terecht verzekerd was (dat ik toen werkte) en dat ik wel mijn premie had betaald. Ik vind dit heel slecht van ze en ik wil nou een andere verzekeringsmaatschappij nemen. Ik ben student en ontvang studiefinaciëring.. dus wil ik natuurlijk een studentenpakket.. maar weet iemand bij welke ik het het beste kan afsluiten?? ik heb al rond gekeken en mij leek Univé wel iets.. maar omdat ik er totaal geen verstand van heb hoop ik dat iemand hier mij ermee kan helpen.. alvast heeeel erg bedankt! Groetjes Ikku.

• Tanja

Zou het niet bij unive doen hun administratie is zo mogelijk nog slechter. Ging verhuizen netjes formulier gefaxt oeps verkeerd gelezen ben uitgeschreven. Na zes maanden was ik eindelijk weer normaal verzekerd. Mijn schoonzusje was bevallen van haar dochter. Krijgt ze een brief thuis wie dan wel S van de L was waar ziekenhuiskosten voor gemaakt zijn. Dochter moest nog blijven in het ziekenhuis. En ga zo maar door.