Korting zorgverzekering 2013

  • Andries

    Hoge korting op uw zorgverzekering

    €75 terug bij afluiting van de ZilverenKruis zorgverzekering van Achmea, premie slechts €78,20 per maand

    Verzekeringsite.nl tot 10% korting zorgpremie

    Indepernder tot 10% korting zorgverzkering

    Unive basisverzekering 2013 10% korting basisverzekering maar €97,15 per maand ipv €107,95

    10% korting met kortingscode VGZ zorgverzekering via United Consumers basisverzekering vanaf €97,15 per maand

    Bij VGZ kortingscode zorgverzekering voor:

    GRATIS Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) WiFi 16GB, Philips combi Wake-up Light & LivingColors Iris Clear of een Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) WiFi 8GB

    Agis TakeCareNow zorgverzekering 25% korting Basisverzekering 2013 vanaf €78,84

    Ga naar Zorgverzekering 2013

  • Melissa de Winter

    Ik heb vorig jaar Zekur genomen. Bevalt me prima!

    Je krijgt ook nog eens 12,50 korting als welkomstbonus bij je aanmelding als je een zekurkortingscode gebruikt..

    Opzoek naar een Univé Zekurcode voor 2013?

    Kijk op http://www.zekurkortingscode.nl of gebruik deze Zekurcode : Z4eef5aaK26472e

    Daarmee krijg je €12,50 korting op je verzekeringspremie voor 2013.

    Je ontvangt wanneer je via deze code lid wordt zelf ook een code waarmee je jouw vrienden kan helpen.

    Zij krijgen dan € 12,50 korting en jij krijgt ook € 12,50, vanaf dat moment wordt jouw code dus €25,- waard!!

    Zekur heeft de laagste basispremie van Nederland en goede service! Kijk maar op of op .

    Als je jong en gezond bent net als ik en toch geen gebruik maakt van zorg, waarom zou je dan meer betalen dan nodig?

    Je betaalt dan maar €77,25 ipv bijna €100,-

    Oke, als je naar de tandarts gaat moet je je controle zelf helemaal betalen.

    Dan tik je die controle toch lachend af? het scheelt je aan premie +/- €250,- per jaar als je hoog eigen risico neemt.

    €250 minder premie - €50 tandartskosten = €200,- besparing!

    Als je toch niet boven de €350,- eigen risico komt, slaat het nergens op om meer te betalen voor iets dat je toch niet gaat gebruiken.

    Reken het zelf maar uit. Je houdt geld over voor leuke dingen!

    Ik heb het allemaal geregeld via http://www.zekurkortingscode.nl