zorgverzekering 2013

  • a.noordijk

    het is gewoon tegek voorwoorden gaat in 2013 de eigen bijdrage voors om hoog naar 400 euro wat een stel mongolen ze zitten daar in de regering ze zijn daar bezig heel nederland om zeep te helpen ik ga niet meer naar een ziekenhuis hoor of bloed prikken ik ben me daar een beetje gek wat hun opmaken moeten wij voor betalen

    dan maar de pijp uit hoor daar zijn ze gewoon voor op weg die regering hoe meer mensen het loodje leggen testebeter is het voor hun

  • Pascal

    Het gaat ook nergens meer over.

    Als je het laatste nieuws in de gaten wilt houden, bekijk dan deze site: zorgverzekering 2013.

    Hier lees je meer nieuws over zorgverzekeringen in 2013.

  • Dirk

    Ow, ik heb juist gekozen voor een hoog eigen risico van € 720. Ik heb mijn verzekering afgesloten bij Zekur van Unive en het kost maar € 73,5 per maand.

    Met deze code krijg je ook nog is € 12,50 terug op je rekening gestort.

    Z494f82cK131156R

  • .

    Dirk Schreef:

    ——————————————————-

    > Ow, ik heb juist gekozen voor een hoog eigen

    > risico van € 720. Ik heb mijn verzekering

    > afgesloten bij Zekur van Unive en het kost maar

    > € 73,5 per maand.

    > Met deze code krijg je ook nog is € 12,50 terug

    > op je rekening gestort.

    > Z494f82cK131156R

    Deze code is wel geldig.

    Z50241f9K0309e6R

  • Johan232

    Bedankt voor de spam jongens…

    echt verzekeringen vergelijken doe je hier en nergens anders!

  • GJM

    IK zou zeggen BASISVERZEKEREN

    Basis verzekeren is het financiële risico afdekken van de basisbehoefte in de zorg

    Belangrijk uitgangspunt hierbij is;

    “verzeker alleen datgene waarvan jezelf het financiële risico niet kunt dragen”

    En je niet gek laten laten maken door de zin “stel je eens voor dat…….”

    Gewoon nuchter je eigen verstand gebruiken

  • Edith Read

    Daar ben ik het niet geheel mee eens. Er zijn genoeg verzekeringen waarvoor je maar een beetje extra betaald maar waardoor je wel de kosten eruit haalt. Stel bijv: je hebt een bril en lenzen. En je hebt een dure smaak qua brillen. Dan kun je er dus beter voor kiezen om een website van een zorgverzekeraar te

    bezoeken en een aanvullende verzekering te nemen zodat die kosten ieder jaar worden vergoed, dan iedere keer veel te betalen voor de nieuwe bril en lenzen.

    Maar oke, al kies jij alleen voor een basisverzekering, dan kan dat natuurlijk.

  • Hans

    Ik ben gewoon verzekerd voor € 100,39 bij VandaagCollectief. Een collectief, waar IEDEREEN aan mee kan doen. Zonder voorwaarden! Oude en nieuwe klanten.

  • Lisa

    Ik heb voor FBTO gekozen, basisverzekering voor € 96,75. Aanvullende heb ik voor volgend jaar weggelaten, en tandarts betaal ik voortaan zelf.

    Vorig jaar en ook dit jaar had ik het hoogste eigen risico gekozen en heb het verschil iedere maand weggelegd. Daar betaal ik volgend jaar de tandarts van.