anderzorg.nl

  • Jipke frl

    Wie is hier verzekerd en hoe bevalt dit?

    Met vergoedingen etc en met afhandelingen declaraties?

    Ik zit er aan te denken de duurste opties er bij te nemen, ben ik volgens mij beter verzekerd als bij de Friesland aanvullend of is dit niet zo?

    Ben bang als ik overstap ik een enorme kater te verwerken krijg……………….. Te mooi om waar te wezen lijkt me.

  • Frank

    Dag Jipke,

    Ik ben sinds dit jaar verzekerd bij Anderzorg, dus ik heb 1 jaar ervaring.

    Ik denk dat Anderzorg vooral een goede verzekering is voor mensen die niet zo veel aanspraak doen op de verzekering, voor gezonde mensen voor wie de zorgverzekering vooral een kostenpost is. Dat is bij mij zo. Ik betaal al jaren zorgpremie, maar krijg nooit iets terug omdat ik bijna geen ziektekosten maak.

    Als ik per mail een vraag stel aan AnderZorg heb ik binnen 2 werkdagen antwoord terug. Voor mij is dat prima. En de antwoorden zijn bevredigend. Een keer was ik wat laat met het betalen van een nota aan AnderZorg. Ze wilden me daarom wat meer laten betalen. Maar mijn uitleg was genoeg en het is bij het oorspronkelijke bedrag gebleven.

    De declaraties van de tandarts (gebitscontrole 2x) en de huisarts (een paar doosjes medicijnen) verliepen prima, zij hebben het een en ander zelf ingediend bij Anderzorg.

    > Ik zit er aan te denken de duurste opties er bij te nemen, ben ik volgens mij beter verzekerd als bij de Friesland aanvullend of is dit niet zo?

    Ik zit niet diep in de voorwaarden en verschillen, dus ik kan het je niet vertellen. Het hangt er waarschijnlijk ook vanaf welke punten je vooral belangrijk vind.

    Waar ik je wel op wil wijzen is de actie tip een vriend van Anderzorg. Als je daar aan meedoet en overstapt naar Anderzorg, ontvang je in het voorjaar 25 euro retour via de bankrekening. Dit kan via de link hieronder. Zelf heb ik ook baat bij deze actie, want ook ik ontvang in dat geval die 25 euro's, omdat ik je deze tip geef.

    http://tipeenvriend.anderzorg.nl/Frank/

    Eerder was ik bij CZ verzekerd, maar dit scheelt flink in de uitgaven.

    Frank, AnderZorg klant.

  • Vincent

    Ik heb ook 1 jaar ervaring met Anderzorg, dit is overigens al wel 3 jaar geleden. Ik sport nogal veel en had niet goed gekeken naar de vergoeding voor de fysio. Dit kwam mij uiteindelijk duur te staan. Wat mij opvalt bij anderzorg is dat dit een vrij uitgeklede verzekering is. Als je gezond bent en weinig zorg nodig hebt is dit natuurlijk prima!!

    http://www.mijn-woonhuis.nl/verzekeringen/zorg/zorgverzekering-kiezen

  • Jan, Anderzorg klant

    Ik ben vanaf 1 januari 2010 samen met mijn echtgenote klant bij Anderzorg.

    Heb voor deze verzekering gekozen omdat ik al jaren achtereen nooit bij de dokter of ziekenhuis kom. Tandarts een maal per jaar, nooit een nabehandeling.

    Heb alleen de minimale basisverzekering en voor mezelf het maximale eigen risico.

    Ik bespaar hier veel geld mee ( +/- € 700 p/j) voor ons tweeen, maar zet dit op een aparte rekening.

    Als er iets gebeurt heb ik wat achter de hand.

    Als er niets gebeurt zijn de centen van mij. Loopt aardig op in 10 jaar.

    Verder zijn de dekking voor een basis verzekering bij elke zorgverzekeraar gelijk.

    Met zijn allen naar de goedkoopste verzekering zal een premie oorlog uitlokken waar we met zijn allen baat bij hebben.

    veel succes, groeten Jan

  • L.J.A.M. van Waijenburg

    L.S.

    Wij hebben een ziektekosten verzekering bij U lopen onder de nummers 68541 en 30093554. Helaas beschikken wij niet meer over de betreffende polissen, zodat de condities, dekkingen en claimprocedures ons niet volledig meer bekend zijn.

    Gelieve ons deze gegevens (nogmaals) te verstrekken waardoor onze administratie weer volledig op orde is.

    Met vriendelijke dank en groeten,

    L.J. van Wayenburg

    Amersfoortsestraatweg 69-C9

    1403AP Bussum

  • bespaarmama

    Ik ben inmiddels al 2 jaar verzekerd bij Anderzorg en nog steeds naar volle tevredenheid!

    Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik jong en gezond ben, mocht ik meer zorg verwachten dan ging ik naar een andere zorgverzekeraar.

    Maar voor komend jaar voldoet Anderzorg meer dan goed. We besparen zo heel wat geld. Wel zet ik het geld wat we besparen door deze goedkopere verzekering te nemen op een aparte (internet)spaarrekening, we hebben hier al heel wat geld op staan, mochten we dan toch nog onverwacht zorg nodig hebben.. Dan hebben we hier in ieder geval geld voor apart staan! Misschien is dit ook een tip voor anderen?

    Mocht je besluiten over te stappen naar Anderzorg, dan zou ik het waarderen als je dat via onze link https://www.socialshop.nl/nl/coen–2/anderzorg/anderzorg-zorgverzekering zou doen. Hiermee krijgt de overstapper €20,- en krijgen wij ook €20.

    Klik hier voor de link

    Succes met het vergelijken!