email adres zilveren kruis

  • kirsten

    Dag mensen

    Ik ben op zoek naar een emailadres van het zilveren kruis om een klacht in te sturen. Het zijn echt een stel nietsnutten daar.

    Kreeg in februari dit jaar een brief of ik wel recht had op een zelfstandige ziekenfonds verzekering. Of ik dus een baan of uitkering ed had van juli 2004 tot januari 2006. Heb netjes een loonstrookje opgestuurd (meteen volgende dag) want heb die hele periode gewoon bij één en dezelfde werkgever gewerkt. Krijg ik een brief dat ik 1700,- moet betalen. Dat is nogal schrikken! Heb ik iets fout gedaan of mijn werkgever?? Meteen bellen, tis nog 17.30u dus ze zijn nog open..antwoordapparaat!! huh? Mijn moeder gevraagd om voor mij te bellen want ik ben tandartsassistente en kan geen half uur aan de telefoon hangen.

    Blijken ze de brief nooit gehad te hebben. Van mn moeder moesten ze maar gaan zoeken, ze wachtte toch al een half uur dus waarom niet nog tien minuten erbij. Brief bleek rond te slingeren op de postkamer! Sorry sorry sorry, we maken het in orde!

    Telefoontje later bleek het nog steeds niet gecorrigeerd te zijn in de computer.

    “We maken het in orde.. ”

    Volgende telefoontje was ik benieuwd wanneer ik nou mijn ingediende rekening tegemoet kon zien en of ik nog iets van mijn noclaim van vorig terug kreeg. "U staat als niet verzekerd vorig jaar dus de no claim kan ik niet bekijken..

    En de factuur is in behandeling".

    28 mei ontvang ik de brief dat ik uiteindelijk wel rechtmatig verzekerd ben!! Pff..

    Twee weken later nog maar eens bellen waar mijn geld blijft.

    “We hebben helemaal geen rekening gehad mevrouw..”

    KRIJG NOU WAT!!

    Rekening opnieuw gekopieërd, er moest opnieuw een verwijsbrief bij en netjes opgestuurd met een spoed briefje, want ik wacht al 4 maand op het geld.

    Afgelopen week heb ik eindelijk de 500,- gestort gekregen!

    Vrijdag een brief met wat er over is van mn no claim en nog een brief…