email adres zilveren kruis

  • kirsten

    Dag mensen

    Ik ben op zoek naar een emailadres van het zilveren kruis om een klacht in te sturen. Het zijn echt een stel nietsnutten daar.

    Kreeg in februari dit jaar een brief of ik wel recht had op een zelfstandige ziekenfonds verzekering. Of ik dus een baan of uitkering ed had van juli 2004 tot januari 2006. Heb netjes een loonstrookje opgestuurd (meteen volgende dag) want heb die hele periode gewoon bij één en dezelfde werkgever gewerkt. Krijg ik een brief dat ik 1700,- moet betalen. Dat is nogal schrikken! Heb ik iets fout gedaan of mijn werkgever?? Meteen bellen, tis nog 17.30u dus ze zijn nog open..antwoordapparaat!! huh? Mijn moeder gevraagd om voor mij te bellen want ik ben tandartsassistente en kan geen half uur aan de telefoon hangen.

    Blijken ze de brief nooit gehad te hebben. Van mn moeder moesten ze maar gaan zoeken, ze wachtte toch al een half uur dus waarom niet nog tien minuten erbij. Brief bleek rond te slingeren op de postkamer! Sorry sorry sorry, we maken het in orde!

    Telefoontje later bleek het nog steeds niet gecorrigeerd te zijn in de computer.

    “We maken het in orde.. ”

    Volgende telefoontje was ik benieuwd wanneer ik nou mijn ingediende rekening tegemoet kon zien en of ik nog iets van mijn noclaim van vorig terug kreeg. "U staat als niet verzekerd vorig jaar dus de no claim kan ik niet bekijken..

    En de factuur is in behandeling".

    28 mei ontvang ik de brief dat ik uiteindelijk wel rechtmatig verzekerd ben!! Pff..

    Twee weken later nog maar eens bellen waar mijn geld blijft.

    “We hebben helemaal geen rekening gehad mevrouw..”

    KRIJG NOU WAT!!

    Rekening opnieuw gekopieërd, er moest opnieuw een verwijsbrief bij en netjes opgestuurd met een spoed briefje, want ik wacht al 4 maand op het geld.

    Afgelopen week heb ik eindelijk de 500,- gestort gekregen!

    Vrijdag een brief met wat er over is van mn no claim en nog een brief…

    HET IS MIJ NIET BEKEND OP GROND WAARVAN WIJ UW ZIEKENFONDSVERZEKERING KUNNEN VOORTZETTEN in de periode juli 2004 januari 2006.

    Het geouwehoer begint weer van vooraf aan!!

    Dus nu wil ik alles mailen (brand het voor mezelf op cd als bewijs) en verwacht een jaar gratis verzekering!!!!!

    Ik ben ff mn frustraties kwijt.. heerlijk!

    Maar mocht iemand mij een emailadres kunnen geven, graag.

    Op de ZKsite staat niks bij contact>consumenten.. goed geregeld!!

    Alvast hartelijk bedankt!!

    Groeten Kirsten

  • Eric

    Probeer het is via onderstaande link:

    http://www.zilverenkruis.nl/apps/zka/struc.nsf/wwwPrivacy/lprivacy.htm

    e-mail lijkt mij niet echt te werken

  • els

    Als ik jou was, zou ik een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen met je hele verhaal en grieven. e-mail is ook maar e-mail. En dan de brief t.a.v.de Direktie uiteraard, ik neem aan, dat daar wel een Direktie zit, anders krijgt zo'n muts de brief misschien onder ogen….

  • sjococo

    De brief waarin staat dat U 1700,00 moet betalen, is dat een voor bezwaar vatbare beslissing, waarop U binnen 6 weken een schriftelijk bezwaarschrift in kunt dienen. Zo ja, dan dit ook door middel van een brief doen en versturen met de post. Niet bellen, niet mailen, maar een bezwaarschrift schrijven.

    Dat is de enige procedure die mogelijk is in de Algemene Wet Bestuursrecht welke U kunt opzoeken op www.wetten.nl

    tanti saluti,

    coen

  • Adri

    ziekenfonds@zilverenkruis.nl

    met dit e-mail adres heb ik destijds een verzekering opgezegd.

    ontvangstbevestiging via de e-mail vragen en je bent gedekt (of juist niet meer)

  • A.H.Braaf

    Geachte medewerker,

    Mijn verzoek aan u is; de vraag of er voor declaraties zoals km. en medi-cijn vergoe-dingen apparte formulieren zijn die ik aan moet vragen en naar welk adres ik die moet opsturen???? of zijn ze gewoon te downloaden???

    Graag antwoord hier op S.V.P.

    mijn dank bij voorbaat, H.G.

  • Tomasz Wiatrak

    Hi

    My name is Tomasz Wiatrak

    I called to your company with question about mine insurance

    policy,because i still didnt received mine policy and you told that i

    have to send to you mine Polish adress.

    This is mine Polish adress:

    ul. Piastowska 24/1

    44-100 Gliwice

    Polska

    Please send me insurance policy as soon as possible because im awaiting for it for more than 2 months.

    Please confirm to me that you received mine mail.

    Yours sincerelly Tomasz Wiatrak

  • ramai.r

    Geachte heer/mevrouw

    Betref achterstand premiebetaling hierbij wil ik u mededelen dat op moment is voor mij financieel niet haalbaar om de achterstand recht zetten , ik dacht dat het automatisch afgeshreven was blijkbaar is dit niet gebeurd mijn excusse er voor ,

    ik zal de achterstand eind deze maand via internet aan u overmaken tot slot

    nogmaals mijn excuses

    Met vriendelijke groeten

    relatienummer :159125103

    R.Ramai

    Erasmausweg 87

    2532CE Den haag

  • J.A. de Looze

    Goedemiddag,

    Kunt u mij mededelen of: Ed van Bruggen Fysiotherapy in Rotterdam met u een declaratieovereenkomst heeft afgesloten?

    “ ” “ ”: Tandzorgpraktijk Mathenesse Rotterdam.

    Gaarne uw reactie.

    Met vriendelijke groeten.

    J.A. de Looze e.a.

  • Simon Kabelfoon

    Uhm even voor de goede orde, dit is een algemeen prikbord waar u vragen kunt stellen en waarop andere prikkers dan proberen een passend antwoord te geven.

    Dit is geen berichtenservice voor een zorgverzekeraar of zo, daarvoor moet u toch echt rechtstreeks naar die verzekeraar bellen/mailen/schrijven.