Ervaringen Anderzorg?

  • Anderzorg

    Hallo JvD,

    Graag zoek ik voor je uit wat er aan de hand is.

    Stuur je gegevens naar anderzorg@webcare.nl, dan zoeken we het voor je uit.

    Hoplijk horen we van je!

    Met vriendelijke groet,

    Madeleine Sanders

    Webcareteam Anderzorg

  • JvD

    Ja ja, Uitzoeken!??

    Diverse telkens afwijkende specificaties van Anderzorg ontvangen. Het blijkt dus moeilijk voor Anderszorg!

    Uiteindelijk na mijn aandringen toch tot het juist bedrag gekomen, wat uiteindelijk ook nog in het voordeel van Anderzorg bleek.

    Vervolgens mail ik over de betaling en blijft elke reactie van Anderzorg uit. Afijn ik betaal uiteraard wat ik ze verschuldigd ben.

    Komen er doodleuk na een tijdtje weer brieven van de bloedhonden LAVG. Zal toch langs elkaar heen gegaan zijn denk je!

    Nee hoor, LAVG heeft opdracht van Anderzorg gekregen. Zit daar bij Anderzorg iemand of een hele afdeling te slapen of zo??

    LAVG stuur nog eens een brief met hoog dreigende toon over gerechtelijke procedure, terwijl het hier alleen gaat over incasso kosten.

    Die lui lijken toch echt ‘van de pot gerukt" zou men zeggen. LAVG gebeld, zo’n meisje aan de lijn: ja meneer wij hebben opdracht van Anderzorg gekregen.

    Ach ja meneer, we dreigen maar gewoon met een procedure, dan gaan mensen meestal toch wel betalen, of het nu terecht is of niet en dan!

    Goed, nu ben ik echt boos!!! zowel Anderzorg als LAVG kunnen een rekening van me verwachten, beide voor administrative werkzaamheden en overlast!!

  • Anderzorg

    Beste JvD,

    Wat naar dat het misgegaan is.

    Wil je mij je gegevens mailen naar webcare@anderzorg.nl? Ik zoek dan graag uit wat er aan de hand is.

    Met vriendelijke groet,

    Madeleine Sanders

    Webcareteam Anderzorg

  • Adnane

    Hallo,

    ik heb een vraagje welke clinic in agadir, morocco is verzekerd met anderzorg