Ervaringen Anderzorg?

  • smeets

    pas op voor deze verzekering,

    ik had iets meer dan twee maanden achterstand, en heb dat goed gemaakt door 3 maanden ruimschoots

    over te maken,toch wordt ik opgezadeld met een deurwaarder..

    Het is echt een schorem bedrijf, dat anderzorg…

  • bespaarmama

    Afgelopen jaar overgestapt dmv de “Tip een vriend Actie”.

    Zelf o.a. via social media en mail 8 mensen lid gemaakt (kreeg hiervan bevestigingsmails).

    In april zou de uitbetaling plaatsvinden, maar ik heb niks uitbetaald gekregen!!

    Contact gezocht met Anderzorg en ik moet nu namen, sofinummers en verzekerdennummers aanleveren.

    Geloof niet dat dat in de voorwaarden stond. Nu ben ik dus op zoek naar mensen die zich via mijn link hebben aangemeld.. Hopeloos :)

    Hebben meer mensen niks uitbetaald gekregen via de Tip een Vriend Actie?

    Of zich via mijn link aangemeld en ook niets uitbetaald gekregen?

    Ik vind het wel raar hoor, dat ik nu de persoonlijke gegevens moet opscharrelen van mensen die zich via mijn link hebben aangemeld!

  • bespaarmama

    Afgelopen jaar overgestapt dmv de “Tip een vriend Actie”.

    Zelf o.a. via social media en mail 8 mensen lid gemaakt (kreeg hiervan bevestigingsmails).

    In april zou de uitbetaling plaatsvinden, maar ik heb niks uitbetaald gekregen!!

    Contact gezocht met Anderzorg en ik moet nu namen, sofinummers en verzekerdennummers aanleveren.

    Geloof niet dat dat in de voorwaarden stond. Nu ben ik dus op zoek naar mensen die zich via mijn link hebben aangemeld.. Hopeloos

    Hebben meer mensen niks uitbetaald gekregen via de Tip een Vriend Actie?

    Of zich via mijn link aangemeld en ook niets uitbetaald gekregen?

    Ik vind het wel raar hoor, dat ik nu de persoonlijke gegevens moet opscharrelen van mensen die zich via mijn link hebben aangemeld!

  • bespaarmama

    oke, bijna spam zo :)

    Mocht je je via mijn link hebben aangemeld, zou je me dan willen mailen op bespaarmama@hotmail.com.

    Of een pb via deze site?

  • AnderZorg

    Hoi Sophie,

    Als je wilt kan ik wel voor je nakijken wat er aan de hand is.

    Wil je me daarvoor een e-mail sturen met jou gegevens.

    Het mailadres is webcare@anderzorg.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Anne Bergman

    Webcareteam AnderZorg

  • Rene

    Heb hetzelfde als smeets, door een betalings-regeling gaat er aan hun zijde wat mis (afdelingen communiceren niet met elkaar), heb bankafschriften plus toezeggingen dat men het uit gaan zoeken en dan per telefoon contact met je zullen opnemen nou die toezegging blijkt niks waard te zijn, ik zou onderhand al 20x teruggebeld moeten worden de eerste keer moet nog komen, en toch om de paar maanden krijg je weer herinneringen, en vandaag een brief dat de deurwaarder is ingeschakeld, ik laat het nu maar lekker voorkomen heb alles zwart op wit, ik raad je ten stelligste af om met dit bedrijf in zee te gaan.

  • Webcare AnderZorg

    Hoi Rene,

    Zou je je verhaal en gegevens naar mij willen mailen, dan ga ik het voor je uitzoeken.

    Het mailadres wat je mag gebruiken is webcare@anderzorg.nl.

    met vriendelijke groeten,

    Anne Bergman

    Webcareteam AnderZorg

  • John

    Bij onze organisatie regent het klachten sinds ze zijn samengegaan met menzis, spookfacturen, toezeggingen bellen, mail die zou zijn verstuurd maar die je niet ontvangt waardoor je ineens met een deurwaarde te maken krijg.

  • Arnold

    Lees over het algemeen iets betere verhalen over Anderzorg.

    Anderzorg ervaringen op deze site krijgen gemiddeld nu 4 sterren uit 5.

  • JvD

    Tja inderdaad een zootje.

    Als ze het blijkbaar zelf ook niet meer weten bij Anderzorg, gaan ze een brief vol dreigende taal sturen. Veel mensen zijn dan onder de indruk en betalen maar omdat men gaat dreigen met een deurwaarder, extra kosten, stoppen van de dekking en melding bij een referentiebestand.

    Begin augustus 2012 stuurde Anderzorg mij een brief waarin ze stelden dat ik de Premie van December 2011 (rijkelijk laat dus) en twee termijnen van een regeling nog open had staan.

    Premie van December 2012 € 182,50

    termijn 8 van 9 € 40,55

    termijn 9 van 9 € 40,60

    Betaling ontvangen door Anderzorg € 101,40

    Door mij te betalen € 162,25

    Ik heb daarop via hun website een mail aan Anderzorg gestuurd, waarin ik precies heb aangeven wanneer en van welke rekening ik de betalingen van de premie van December 2011 en de twee termijmen van de regeling had gedaan.

    Tevens wilde ik weten wat de specificatie zou zijn behorende bij de betaling van € 101,40

    GEEN ENKELE REACTIE OP MIJN MAIL ONTVANGEN.

    Daarna ontving ik een brief gedateerd 1 september 2012 waarin Anerzorg stelde mij enige tijd geleden een betalingsherinnering had gestuurd waarop ik nog steeds niet had gerageerd. Men wil het bedrag voor 12 september betaald hebben anders;

    ; wordt de zaak ovegedragen aan de deurwaarder.

    ; de dekking wordt opgeschort

    ; melding bij een landelijke administratie waaron verzekerden met een achterstand staan ingeschreven etc etc

    En nu komt de oschrijving van het openstaande bedrag;

    Premie van December 2012 € 182,50

    Betaling ontvangen door Anderzorg € 80,55

    Door mij te betalen € 101,95

    Ik ben het zat, niet reageren op mijn mail en vraag, dreigende taal en een incorrecte specificatie. ANDERZORG de dreigende taal is al helemaal ongepast. Ik bezin mij om ze een factuur te sturen voor de tijd die ik verlies aan ANDERZORG.