vpz

  • natas

    wij zijn van agis naar vpz over gestapt.

    dit vanwege collectieve verzekering bij werkgever.

    maar tot op de dag van vandaag hebben wij geen bericht ontvnagen zoals een polisblad of nummer.

    heel veel van de collega`s hebben nog niets gehoord.

    wie heeft er ervaring met vpz?

    als dit nog langer duurt, dan moeten we toch maar naar een andere verzekering, want ze reageren ook niet op een brief die ik gestuurd heb naar hun.

    groeten

  • Joop

    VPZ is een tussenpersoon voor de verzekeringen van VGZ; wel een die veel van de handelinge overneemt.

    VGZ is relatief slecht bereikbaar momenteel (net zoals vele andere verzekeraars op dit moment), dus dat zou mede een oorzaak kunnen zijn dat je nog geen polis hebt gehad. De brief zou door VPZ zelf moeten worden afgehandeld, maar -gezien de grote contracten die zij hebben afgesloten- kan ik me voorstellen dat het ook daar enorm druk is.

    Probeer eens te informeren via degene die het collectieve contract heeft afgesloten (personeelszaken?), waarschijnlijk hebben die een andere, meer rechtstreekse, ingang.

  • Maria

    Wij zitten al 2 jaar bij VPZ assuradeuren in Appingendam, collectieve verz. In het algemeen zijn we erg tevreden over ze, snelle uitbetaling en snelle reacties maar…. je moet wel alles controleren want we hebben regelmatig meegemaakt dat ze iets niet wilden vergoeden terwijl we er op grond van onze toppolis wel recht op hadden of dat ze ineens de post richtten aan onze zoon (bijna zelfde voorletters als man). Een telefoontje/mailtje/fax was dan wel voldoende om het recht te breien.