Weet iemand collectief voor de Friesland zorgverzekeraar?

  • Victor

    iemand open collectief hiervoor?

  • Joop

    Nee, ik weet geen open collectief voor hen. Ben zelf in de gelukkige omstandigheid om zowel gebruik te kunnen maken van het (grote) collectief van mijn vrouw's werk en het (kleine) collectief van mijn eigen werkgever.

    Misschien is het een idee (tenminste, als je bij een werkgever werkt), om de werkgever voor te stellen een collectief met hen aan te gaan. Dit kan al vanaf 5 verzekerden (en dan tellen partners en meerderjarige kinderen ook mee).

    Alleen, als je geen werkgever hebt (zelfstandige of uitkering e.d.), dan heb ik geen suggestie voor je.

  • Jos

    kan je dan niet zelf een collectief maken van de inwoners van de dorpsstraat of zo?

  • Maisy

    Ja, 5 personen heb je zo, ik had het boekje liggen van De Friesland en er zijn net 1 vriendin, haar twee kinderen, haar ex en diens vrouw en bijna m'n moeder overgestapt naar De Friesland.

  • PeepPeep

    Het Maisy-collectief dus….. :-)

  • Mia

    Heb in de wandelgangen “gehoord”, dat De Friesland straks een collectief gaat oprichten voor alle inwoners van Friesland !!!

    Kan wel een beetsje fries praatsje, moar woan d'r net niet.

    T' kin net……

  • PeepPeep

    Vreemd volk die Friezen……. eh Friesen…….. nee toch Friezen…… denk ik.

  • theo

    Ben al jaren verzekerd bij DE Friesland gewoon omdat het goede vezekeringsmaatschappij is ,want nu heb ik toch het idee dat ik teveel betaal ,omdat ik niet georganiseerd ben.Vind het niet een zuiver systeem..Maar affijn ze zijn gelukkig echt goed ook met extra toewijzingen

  • Mia

    Maar toch blij dat het friezen ..eh friesen…nee toch friezen zijn…… kun je nog eens verdwalen in eigen land.

    De Beerenburg is wel lekker trouwens.

    Goed idee voor een Beerenburg ut frieslan collectief, toch???

  • PeepPeep

    1 van de dingen waarbij ik een eerste indruk krijg van een bedrijf (maakt niet uit of het een verzekeraar of wat dan ook is), is de website. En ik moet eerlijk zeggen dat de website van De Friesland er heel fris uitziet en alle informatie op een gestructureerde en duidelijke manier biedt.

    Dus De Friesland is als de Friezen zijn…….