Ziektekosten verzekering

  • Inge

    Hallo,

    Ik ben particulier verzekerd en nu zoek ik een verzekering waarbij ik niet hoef te betalen voor dingen als kraamzorg, IVF, tandartskosten voor kinderen, kortom alles waar sprake is van geboorte en kinderen. Ik heb geen kinderen en wil ze ook nooit en wil eigenlijk hier ook niet voor betalen. Wie kent er een ziektekostenaanbieder waar ik dit soort dingen niet standaard in mijn pakket heb.

    FBTO heeft wel de mogelijkheid maar heeft dan weer wel vruchtbaarheidsbevorderende behandelingen in zijn pakket zitten als standaard en ook vergoeding voor leukemie bij kinderen.

    Ik ben nu verzekerd bij Groene Land Achmea en deze heeft kraamtoestanden er ook nog standaard inzitten.

    Thanks alvast

    Groetjes

    Inge

  • jacqueline

    www.independer.nl

    Daar kun je alle verzekeraars vergelijken nav een lijst met eigen wensen.

  • Inge

    Dat heb ik gedaan, maat helaas bij alle verzekeringen zitten kind gerelateerde dekkingen in de pakketen.

    Inge

  • Menno

    Geové zorgselect B, geen kraamzorg !

  • Rita

    Inge,

    Volgens mij gaat dat allemaal gebeuren in 2006. Ik zit nl. in het hetzelfde schuitje, geen kinderen maar wel voor al die dingen betalen. Geove had voor mij weer niet verzekering zoals ik die graag wil.

    Succes.

    Rita.

  • Inge

    Ik ben nu bij NVS, deze heeft wel de mogelijkheid en ik ben dan nu ook overgestapt via polis op maat…super. Eindelijk hoef ik niet meer te verzekeren wat ik niet heb, niet had en ook niet wil. Ik verzeker immers ook geen huis of auto die ik niet heb.

    Groetjes

    Inge

  • Inge

    Nee, maar wel andere kindgerelateerde dingen. Bij NVS zit ik nu goed, helemaal geen kindgerelateerde dingen erin.

    Inge