Hallo, iedereen van harte welkom op deze Zorgverzekering prikbord

  • Yildiz

    Hallo, iedereen van harte welkom op deze Zorgverzekering prikbord

    Mvg,

    Yildiz

  • Simon Kabelfoon

    Hoi Yildiz,

    Heb deze inmiddels opgenomen in “favorieten” en zal regelmatig gaan bezoeken/prikken.

    Ben jij de webmaster van deze pagina??

    Hoe dan ook, succes met dit prikbord.

  • IlsevdA.

    Bij mij staat ie er ook in. Op dit moment weet ik niets zinnigs, maar dat zal in de toekomst vast en zeker wel komen. Vragen en ergernissen haha :)

    groetjes IlsevdA.

  • Yildiz

    Nee ik ben de webmaster niet, maar ik heb hier samen met anderen om gevraagd.

    Mvg,

    Yildiz.

  • Dickie dick nu slanke DEN

    Zo, aan mij de eer de eerste vraag te stellen.

    Ik gebruik vanaf januari 2002 Xenical; dit werd netjes vergoedt door de ziektenkostenverzekering particulieren. Deze kosten 79,00 EUR per 84 stuks.Ik heb er 3 per dag nodig.

    In september 2003 en in oktober en november 2003 weer nieuw recept aangevraagd en gekregen, en in november maar eens gebeld waar het bedrag bleef wat ik bij de apotheker altijd moet voorschieten. Blijkt het overkoepelend orgaan van de zorgverzekeringen (weet de naam er even niet zo van), te hebben besloten dat Xenical niet meer op de te vergoeden medicijnenlijst mag staan. Met het gevolg dat ik 3 maal 79,00 EURO vaarwel kan zeggen. Mijn vraag is dan ook:

    Moet ik niet van tevoren ingelicht worden door de apotheker of door de ziektenkostenverzekering?

    Want zo sta je dus met de rug naar de muur!

    Ben benieuwd wat de reacties en/of ervaringen zijn

  • Dickie dick nu slanke DEN

    Auteur: Dickie dick nu slanke DEN (—.adsl.xs4all.nl)

    Datum: 24-03-2004 22:12

    Zo, aan mij de eer de eerste vraag te stellen.

    Ik gebruik vanaf januari 2002 Xenical; dit werd netjes vergoedt door de ziektenkostenverzekering particulieren. Deze kosten 79,00 EUR per 84 stuks.Ik heb er 3 per dag nodig.

    In september 2003 en in oktober en november 2003 weer nieuw recept aangevraagd en gekregen, en in november maar eens gebeld waar het bedrag bleef wat ik bij de apotheker altijd moet voorschieten. Blijkt het overkoepelend orgaan van de zorgverzekeringen (weet de naam er even niet zo van), te hebben besloten dat Xenical niet meer op de te vergoeden medicijnenlijst mag staan. Met het gevolg dat ik 3 maal 79,00 EURO vaarwel kan zeggen. Mijn vraag is dan ook:

    Moet ik niet van tevoren ingelicht worden door de apotheker of door de ziektenkostenverzekering?

    Want zo sta je dus met de rug naar de muur!

    Ben benieuwd wat de reacties en/of ervaringen zijn